Sapere ciò chì CPM hè è cumu si hè usatu in u Budgeting Online
Cosa CPM significa?
U CPM hè di Cost Per Mille, è hè una altra manera di dì Coste per u Mille.
In questu casu, 1000 eserita di publicità in un situ web. Ùn deve esse micca cunfondati per altri simili, ma diversi, termichi chì inclusi CPC (Cost Per Click) è CPA (Cost Perzione / Adquisizione).
Qual'è una Impressione publicita?
A voti cunnisciuta cum'è una vista o una veduta di publicazione, una impressioni di l'impresa hè l'equivalente à un servitu d'annunziu chjamatu in risposta à una dumanda di pagina da u browser d'utilizatore. Hè ciò chì hè quì. Certi cume erretissimi pensate chì l'imprese di publicità sò l'annunci di publicu chì si prisentanu à un utilizatore (se nota o micca), in un situ web o in altru mediu online. Questu hè fattu incorrectu.
Triste, questu significa ancu chì l'impresione d'impunimentu statìstiche sò spessu incorrecati, o francamente fraudulent. Finu à u 15% di u tempu, l'annunzii publicati sò micca bè. Dopu ci sò impressioni di publicu da u trafficu di bot, (un bot è un pezzu automaticu di software chì pò esse usatu per spinta u numaru di trafficu o spazi) chì ùn significheghja micca un usu fisicu hà mai avutu l'uccasione di vedere l'annunziu.
A risultati di u 60 per centu di u trafficu di l'ad viaghja da questi bots. È, finarmenti, ci hè un prublema di impresa. In questu casu, l'utenti senza scrupuleghje aghjugliate publicamente sottu à l'altru annunci, chì ponu accumpagnà a reta ad in publicità cun CPM à u situ. Hè ancu avè prumove l'annunziu di l'annunziu per annunzià ancu i più.
Pudete leghje più nantu à questu questu questu artighjolu sìmulu per Reid Tatoris.
Cumprì a CPM Scale di u Costu di Publicità in a vostra pàgina web?
Cusì, dicemu d'avè un situ web, è vulete usàrilu per serve l'annunziu è da fà u mesu mesu dopu u mesi. Eppuru, avete bisognu à pusà per esse situatu è scuprite qualcunu di l'intreso mensu chì sarete cunfurzatu. Se u vostru situ hè novu, è hà pocu trafficu pocu, ùn site micca fà guadagnà assai soldi, perchè u vostru CPM serà assai bassu. Se u vostru situ hè altru trafficu, u CPM serà più altu.
Ci hè dui tipi diffirenti di CPM ritmi-fissi, è variate. I Tipi fissi sò più faciuli di travagliu cù chì avete un valore definitu per putate contru l'impressioni di publicità generati. CPM variabili sò un pocu più difficiule di travaglià, è issi tariffi diventeranu basatu in u tema di u vostru situ web, u paese in questu in u annunziu, è cusì.
Fighemu qualchì matematicu veloci. Avete un situ web è hè mediu 40 000 visitatori per mese, cun un totale di 120 000 pagine per u settimana. Chì ci hè a vostra pàgina web per voi?
Bonu, nantu à una CPM di $ 5 (chì hè liggeru più di l'averageu per u 2017), avete da calculà stu modu:
120.000 / 1000 = 120
120 x CPM $ 5 = 600 $
Multiplu chì per 12 è vo circate à un situ web cù un valore di $ 7,200 in annu per annu.
Quandu si cunzidira à i tanti milioni di pagina vede parechji siti per u servitore annantu à u mese, pudete vede cumu quellu mercatu marketing CPM pò esse à qualchi siti. Infatti, i cuntatti di YouTube più successivi facenu milioni di soldi cada annu da una parte di l'inguuntu di l'annullamentu chì YouTube recopila da e so pagine.
Cume è Dove si mette Traficu di Publicità CPM
Se avete lettu tuttu di quì è interessate in generà e ingaghju CPM da u vostru situ web, a prublema lògica siguenti hè "induve l'induve?".
Ùn avete da esse capace à ghjustificà l'imprese di e cumpagnie è dumandate à l'accumincià annunziate nantu à u vostru situ. Ci sò parechji siti è negozii custruiuti nantu à u trasportu di u trafficu à siti cum'è a tòia, è sò assai faciuli di inizià cù.
Qualchidunu di i meglius per cumincià cù e inclusi:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Cumpressate cunta cù qualchì parolle, è pruvà. Appena truvate un prugrammu chì cumporta u vostru situ web è porta un bonu ingressu, stà cun ella.